fredag 7 oktober 2011

Jag fick en ny kommentar...

...på ett gammalt inlägg om vår nya gästsäng, från september 2010. 
Många frågade var vi hade köpt den. Vår dotter hade köpt den på Blocket. 
Jag letade på nätet men kunde inte hitta någon liknande. 
Tack Anna!

Anna sa...

Hej, pallen trio hittade jag här http://www.attractions.se/swe/products_category.php?id=138
Ser ut att vara samma modell!
/Anna

Repris av inlägget:
Våra gäster klagar


....på vår gästsäng! 
(större bilder finns i ett tidigare inlägg)
Nu har vi gjort något åt saken.
Vi har skaffat en ny!
Den kan man sitta på,
ha som fotpall,
...och sova i. Hoppas våra gäster blir nöjda nu.

10 kommentarer:

Monica sa...

Så praktiskt!
Kram, Monica

Maria sa...

Kikar in och önskar dig en underbar helg. Praktisk säng tycker jag. Kram Maria

mariaikos sa...

Praktisk!
Tar liten plats också .
Den förra såg lite ranglig ut , gör nog sig bättre som litet bord .
Kram ♥

Hanna sa...

smart.
Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Hemmet Är Min Borg sa...

Den var smart ja, ha en fortsatt mysig helg
Kramiz

Anonym sa...

Vilken praktisk gästsäng!

Vintage House sa...

Hej
Härligt smart!!
ha en fin fin måndag
kram
sandra

rosvikslyckan sa...

Praktiskt med många funktioner.

önskar dig en fin ny vecka

kram Jenny

Vi i Villa Ville kulla sa...

Så smart!!!
Gästerna kommer att bli jätteglada och nöjda!!!

Ha en bra kväll....

Kram kram Lotta

Martina sa...

Haha jag hade en variant av denna när jag var liten (i flickrummet så att säga)!
Den var köpt på ikea och var färgglad. Den hade två sådana "madrasser" en ihoplagd som er och sedan en till som man lade i en ställning runt om på 3 sidor.
Svårt att förklara men en sådan önskar jag ibland att vi hade.