måndag 3 januari 2011

Hjärtan och hänge

En present, en vinst och ett eget köp.
Det lilla söta tyghjärtat har min kompis Gunilla med bloggen 
Det är egentligen en nyckelring men jag har det som prydnad. 
Gunilla stickar jättefina mössor, vantar och sockor med ull från sina egna får!
Det fina hänget har jag vunnit hos Systrarna Karlsson secondhanddesign
De återanvänder och gör nya fina saker.
Och det här hjärtat köpte jag idag på Ambiance i Stockholm. 
Halva priset på alla julsaker. Det passar mig precis!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för de fina orden och roligt att du gillade det;)

Önskar dig en godnatt
Systrarna Karlsson

Hanna sa...

underbart vackra hjärtan.
kram
hanna

Annelis hantverk sa...

Så vackra de var!
Ha det bra!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fina ting! Det första hjärtat var verkligen ursött.

Hoppas du har haft en fin tisdag!

Jejje sa...

åhhhh vilka fina hjärtan/jejje

Gunilla sa...

Jag bugar och tackar, fast som jag sa är den ju egentligen till för att sätta sina nyvklar i!! För då det det lätt att finna dem i fickan eller väskan!!! Kram från Gunilla

Gunilla sa...

Ack ja ibland går det lite för fort, men alla förstår säkert att jag menade nycklar !!!!!

Ulla sa...

Hej Agneta...nu äntligen.
Har sagt det förut, men jag säger det igen, att här är så enastående fint och innehållsrikt.
Jag njuter varje gång jag är här och det är ganska ofta må du tro.
Önskar er en riktigt riktigt bra fortsättning på året 2011.
Varma hälsningar från Ulla.

Gunilla sa...

Lussekatterna var slut, kom på att Jenny och jag hade smaskat i oss de sista, men som tur var fanns det lite kvar av Prästens hår!! Så något till kaffet fick vi alla fall!! Kram

mariaK. sa...

God fortsättning, och vilka fina saker du visar:-)
Ha en skön kväll, kram Maria

AnnaHelena sa...

Hej!

Tack för din hälsning!
Ja, halva priset på julsaker är ju perfekt! Och hjärtan kan man ju ha framme året om!

Kram // AH

Hemma hos Razzel sa...

Ja visst är hjärtat fint! Jag köpt också ett på Ambiance i mitten av december. Kompletterade med en "Merry Christmas"-skylt i metall
Tror hjärtat får hänga framme även nu efter jul men utan sin skylt..

Snäckskalsdalen. sa...

Så vackra hjärtan. Man blir glad av så fina saker.
Agneta kram