fredag 4 oktober 2013

Kanelbullens dag

Jag önskar en trevlig och god kanelbulledag!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Jajamensan, i dag är det Kanelbullens Dag. :))

Jag har nämligen en liten kanelbulle här hemma som fyller 7 år i dag.

Fint väder men inte riktigt lika varmt som för 7 år sen när man anlände till Örebro BB, barfota i sandaler.

Ser härligt ut med fika, tar gärna koppen kaffe men bullarna får någon annan ta för här kör vi LCHF.

Eftersom jag är inne här tjattrar så passar jag på att önska dig o familjen en kanonhelg, må den bli solig och varm!

Kram Kram

Melody and M.E sa...

Det tackar vi för och kan berätta att det blev en halv kanelbulle till frukost idag! Bor man vissa nätter mitt emot ett surdegsbageri och vaknar med kanelbulledoft i sovrummet, så är det bara att slå till direkt!
Nu fick min kära man halva bullen, så det blev dubbel njutning!
Önskar dig också en fin helg!
Kram M.E

HEMLÄNGTAN sa...

Å, är det det idag! Då är man kanske värd en liten bulle då :-)

Ha en underbar helg!
/Jenny

Solstrimmor sa...

Har bara haft krabba i huvudet och helt missat att det är kanelbulle som gäller idag!

Ha en fin dag... och helg!
Kramar från Eva-Mari

Rosa i huset i vitt sa...

En bra dag till dig med och en trevlig helg
kram Rosa

Livsnjutaren sa...

Precis njutit av din höstdukning i ditt förra inlägg - igen! Går liksom inte att se sig mätt. Får bli en bulle istället, så kanske magen blir förnöjd:-)) Ha en fin kanelbulledag! Kramis

A House With A View sa...

Håller med Livsnjutaren ovan, wow vilken dukning i förra inlägget!! Häääärlig inspo!!! Stooort grattis i efterskott :)

Kraaaaaam aka

House and Garden by Bia sa...

Det samma till dej min vän ;)))
Och kanelbulle har jag ätit idag förstås, hihi.....
Kram kram
Britt

Hanna sa...

snygga koppar.
Ha en toppen lördag.
Kram
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Tack! Och gissa! Jag bakade faktiskt dubbel sats av kanelbullar igår! Dagen till ära. Och jag som inte äter bakverk i vanliga fall, jag åt två, och himmel vad gott det var!!! Fast jag dukade inte upp så fint som du gjort!
Agneta kram