söndag 28 mars 2010

Awarder

Jag har fått en award av Jennie med bloggen Hvita Hjärtat. Och så fick jag en till! Från Milla med Vita drömmar och choklad Båda dessa bloggar är jättemysiga och roliga att besöka. Tack snälla ni. Jag blev så glad.

Man ska berätta saker som gör en glad, så här kommer en del.

Besök och kommentarer på bloggen
Gå i skogen med min hund
Fixa i trädgården
Måla allt möjligt
Pyssla och tillverka saker
Blogga med katten i knät
Vara ute på sjön med båten
Att vi har olika årstider (tänk om det vore vinter jämt)

Jag vill ge denna award vidare till några bloggar som också gör mig glad:

4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Tack! Det klart att jag vill ha den :)..blev jätteglad!

Kramis Sanne!!

Unknown sa...

Åh tack så hemskt mycket...jag blir verkligen jätteglad.

Självklart vill jag ha den och den inspirerar mig en hel del faktiskt då jag lidigt av lite bloggtorka på sistone.

Tack än en gång!

Kraaam,
Maria

[ c o y o t e ] sa...

Heej!!
Men gud vad glad jag blev!
Den tar jag emot med en stor kram..
Tack snälla söta!
Åh vad roligt... Min första faktiskt ; ) Tack!

Kram på dig!
Mia

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hej goa du!

Tack så hemskt mycket! Jag kan här på studs säga att just en sådan här sak är något som gör mig JÄTTEGLAD! Tack tack tack!!!!

K R A M /// T i n a